اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آینده مبهم فکری بعد از تساوی در برابر مس| مدیران استقلال گزینه ندارند!

  • کد خبر: ۶۰۲۰۵
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
آینده مبهم فکری بعد از تساوی در برابر مس| مدیران استقلال گزینه ندارند!
تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان دوباره موقعیت فکری را در دایره مربیگری استقلال به مخاطره انداخته است. البته گزینه مطمئنی هم برای جانشینی او وجود ندارد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، نارضایتی هواداران استقلال بعد از تساوی مقابل مس رفسنجان نشان می‌دهد محمود فکری نتوانسته دراولین بازی از ۳ بازی فرصتی که در اختیارش قرار گرفته، عملکرد راضی‌کننده‌ای داشته باشد. شاید اگر فکری دراین بازی همه امتیاز‌ها را به دست می‌آورد با آرامش بیشتری به بازی‌های آینده می‌رفت، اما او در همین قدم اول در محیط نا‌امن قرار گرفته و مشخص نیست مدیران باشگاه استقلال چه تصمیمی درباره او اتخاذ خواهند کرد.

بدون شک اگر فکری در بازی با فولاد هم نتواند با استقلال نتیجه مناسبی به دست آورد، مدیران باشگاه استقلال برای حل بحران مربیگری دراین تیم دست به کار خواهند شد و اقداماتی رادراین راستا انجام خواهند داد. برای استقلال البته راه‌حلی قطعی وجود نخواهد داشت و اگر روزی محمود فکری از سمتش کنار گذاشته شود گزینه‌های آن‌چنانی پیش روی مدیران باشگاه استقلال نیست.

شاید تنها گزینه موجود فرهاد مجیدی باشد که در تأثیر‌گذاری او نیز تردید‌های بسیاری وجود دارد. بدون شک اگر گزینه‌ای قطعی در اختیار مدیران باشگاه استقلال بود آن‌ها بعد از بازی با سپاهان که زمان مناسبی برای تغییرات بود فکری را برکنار می‌کردند، اما باشگاه استقلال اکنون در شرایطی است که از نداشتن گزینه مناسب نیز رنج می‌برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->